Facebook tink a me #name Glad Dis? Bout dem a promise #badge. Mek dem go to France wid dat crap. All dem do is grovel www.jamaicalabourparty.com
All of a sudden dem a #clamour fi respond to mi letters? Well sah, how they could mek life easy…? Kibber U #mouth http://judicialconduct.judiciary.gov.uk must understand that I went through this with www.judicialombudsman.gov.uk and Justice Ingrid Simler.

Just finish 4 pages tribute to #FadaGreen. To be #edited. LEYF www.leyf.org.uk owe me nuff interest fi me IP & CPPDP playjarize www.moneyclaim.gov.uk
Facebook nah tap tek mi fi #idiot. U’d tink dem larn #lessons now 2018 a done? Dem fool-fool fi true…

Back 2 b4 Facebook #rude interruptions bout wat pon mi mind. A how FB a try mek money from #misery. We know #Fada dead nuh true?
Mi so #hot, mi just drag off mi #top and left mi titties fi ketch breeze www.policeconduct.gov.uk is nothing but INSTITUTIONALLY RACIST! When U haffi tink bout #husband b4 self www.met.police.uk that come to my home on 30/11/2020 are RACIST THUGS.
4 the #hypocrites dat ongly know me fi wat $/£ dem coulda get outa me b4 mi #mad? I have my #memories www.ancestrydna.co.uk

Done my little bit in contributing to the #celebrations of the life of #DamianGreen. Time to get back in the background. Away from
I am #bless!

One thought on “Without Prejudice Consultations About Black Lives Matter MOPAC Don’t Mean A Thing As Neil Coyle Used His Mother’s Mental Health To Score Points At A Local Area Meeting In Southwark Tokenism Protected Characteristics Must Not Be Used By Hypocrites 28